Четвертий тиждень місячника-інтенсиву «КРОКИ ІНКЛЮЗИВНИМИ ПРОСТОРАМИ 5: організація інклюзивного освітнього середовища онлайн / TREADING INCLUSIVE SPACES 5: organizing inclusive learning environment online», організованого Лабораторією інклюзивної освіти, що діє на базі Івано-Франківського фахового коледжу ПНУ продовжується онлайн-лекціями міжнародних експертів з інклюзивної освіти.
19 лютого студенти спеціальності «Дошкільна освіта» відвідали заняття «The Role of Disability Support Centers in Facilitating Inclusive Education in Kazakhstani Higher Educational Institutions, the Experience of the USA and Nazarbayev University» вченого з Університету Назарбаєва Армана Ассанбаєва, а 22 лютого увазі студентів та запрошених гостей був запропонований інтерактив «Providing Inclusion For All: Are We There Yet?» дослідника з Університетського коледжу Лондона, Мгера Давтяна. Обидва експерти є учасниками Міжнародного стажування з інклюзивної освіти в Університеті Міннесоти і були запрошені провести лекції англійською мовою викладачем Сергієм Сидорівом.
На онлайн-заняттях йшлося про міжнародні законодавчі документи, тенденції сучасної наукової педагогічної думки, здобутки і виклики інклюзії, принципи рівності і справедливості, навчання та підготовку дітей з інвалідністю до дорослого життя, структури підтримки, сучасну глобальну кризу концепції “Освіта Для Всіх”, її причини і шляхи вирішення, зокрема була обговорена “система розвитку здібностей до навчання” Луїзи Столл. Учасники були залучені до розуміння соціально-екологічного середовища дітей та проблем і викликів у ньому.
Анонсуємо онлайн-лекцію експертки з Індії Шубхи Чандрашехар у п’ятницю, 26 лютого.