Професійне становлення майбутнього педагога забезпечується крізь призму практичної підготовки, в тому числі навчальної педагогічної практики під назвою «Помічник вихователя у групах дітей раннього та молодшого дошкільного віку». Впродовж двох тижнів студентки ІІІ курсу спеціальності 012 Дошкільна освіта проходили практику в закладах дошкільної освіти міста Івано-Франківська.
Педагогічна практика створила реальні можливості для формування в студенток готовності до організації освітньої роботи з дошкільниками 3-го та 4-го року життя, потреби здобувати і застосовувати нові теоретичні і методичні знання й одночасно засвоювати передовий педагогічний досвід вихователів-наставників.
Здобувачі фахової передвищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта поділилися своїми враженнями від проходження практики, на якій змогли краще ознайомитися зі своєю майбутньою професією та зрозуміти, чи обрали вони правильний шлях. Студенток-практиканток неабияк вразили бадьорість діток, їхня активність до сприйняття навколишнього світу. Не «пройшли» мимо тієї інформації, що дітям цього віку характерна нестабільність в емоційному стані, і, як вирішення таких ситуацій, практикантки мали можливість спробувати себе в парній роботі з вихователем-наставником та організувати різні види ігрової діяльності.
Маємо зворотній зв’язок за результатами проведеної практики від керівників ЗДО. Вони відмітили сумлінність студенток у виконанні всіх завдань практики. Зокрема, дирекція закладу дошкільної освіти №36 «Віночок» надіслала подяку-відгук за високий професіональний рівень підготовки студентів освітньо-професійної програми 012 Дошкільна освіта до проходження навчальної практики «Помічник вихователя в групах дітей раннього і дошкільного віку».
Успіхів у подальших звершеннях нашим практикантам!
ВРАЖЕННЯ СТУДЕНТОК ПРО ПРАКТИКУ
Практика у садочку стала для мене незабутнім досвідом. Вона підтвердила моє бажання працювати з дітками. Я була вражена наскільки легко малята йдуть на контакт із нами. Було дуже цікаво спостерігати за роботою вихователя. Я переконана, що знання які ми здобули допоможуть нам у майбутній роботі.
Марта Житняк
Мої враження від практики тільки позитивні. Два тижня я провела в атмосфері майбутньої професії. Я побачила, яку важливу роль виконує вихователь для дітей. Діти були щирі та раді нас бачити, вони самі підходили вітатись та хотіли з нами проводити час. Практика дала мені більш виразніше поняття про мою майбутню професії.
Бойчук Єлизавета
Пройшовши практику в дитячому садку, я набагато глибше зрозуміла, як працювати з дітьми раннього віку. Я навчилася створювати для них комфортну і безпечну атмосферу, враховувати їхні індивідуальні особливості, використовувати ігрові методи навчання, що є дуже важливими на цьому етапі розвитку. Цей досвід дав мені можливість сформувати велику кількість корисних навичок, які я зможу використовувати в майбутній роботі як педагог.
Олексин Оксана
Коли я вперше увійшла до групи, діти були дуже зацікавлені, спостерігали за мною, намагалися з’ясувати, хто я, чим можу бути їм корисною. Перші хвилини були для мене хвилюючими, але згодом я почала адаптуватися до дітей та їхнього ритму. Це був цікавий процес, тому що кожна дитина має свій характер, свої потреби та інтереси. Спостереження за їхньою поведінкою, реакціями на різні ігри та заняття дало мені розуміння того, як важливо бути уважним до кожної дитини
Бойчук Діана
Під час практики я усвідомила, наскільки велика роль вихователя в становленні особистості дитини. Вихователь — це не просто той, хто навчає, а й той, хто підтримує, допомагає вирішувати конфлікти, керує емоціями дітей. Мені стало зрозуміло, як важливо бути не тільки педагогом, а й другом для дитини, яка ще тільки навчається взаємодіяти з іншими людьми.
Абрат Софія
Стосунки з дітьми під час практики склалися позитивні. Я зрозуміла, як важливо бути уважною, терплячою і готовою підтримати кожну дитину. Діти потребують не лише знань і вказівок, а й теплоти, уваги та доброго слова. Цей досвід допоміг мені краще зрозуміти, як будувати довірливі стосунки з дітьми, що стане в пригоді в моїй майбутній педагогічній роботі.
Кріцак Юлія