Всесвітній день дитини щороку відзначається 20 листопада з метою привернення уваги суспільства, організацій та урядів до питань, які сприяють реалізації заходів із забезпечення добробуту дітей у всьому світі.
У рамках навчальної дисципліни «Педагогічні технології в дошкільній освіті» (викладачка Оксана Селепій) студентки мали змогу дослідити нові можливості застосування ляльки в освітньому процесі закладів дошкільної освіти.
Майбутні педагоги поглибили свої знання щодо того, як організовувати освітній процес, використовуючи як традиційні, так і сучасні методики, технології та інструменти, зокрема:
- дидактичну ляльку,
- ляльку як персону,
- логопедичну ляльку.
На занятті студенти обговорювали важливі запитання:
- Які бувають ці іграшки?
- Чим вони схожі й чим відрізняються?
- Як їх використовувати в освітньому процесі?
- Яке їх значення в інклюзивному навчанні?
Під час майстеркласу студентки познайомилися з різними способами використання іграшок-ляльок, поглибили розуміння їхньої ролі в житті дитини та практично опрацювали методики організації роботи з ними.
Сподіваємося, що набуті знання і навички надихатимуть майбутніх педагогів ЗДО використовувати ці іграшки у своїй професійній діяльності, роблячи освітній процес цікавим, різноманітним і корисним для кожної дитини.