19 квітня відбулася звітна наукова конференція студентів секції спеціальності «Дошкільна освіта» з проблематики «Перспективи розвитку дошкільної освіти: теорія і практика». Учасники конференції за нетривалий період часу змогли почерпнути надзвичайно багато корисної та цікавої інформації.
Студенти спільно з науковими керівниками змогли перетворити звітну конференцію на захопливу мандрівку країною Дошкілля. Про що тільки не йшла мова! Питання, які були розглянуті, стосувалися практично усіх видів діяльності дитини дошкільника. Розпочали з навчальної діяльності: про альтернативну модель організації мовленнєвого заняття з дітьми дошкільного віку захопливо розповідала студентка 4-го курсу Інна Семенів. Пізніше перейняли естафету студентки 3-го курсу Ірина Братчук та Вікторія Касько, дівчата досліджували питання Методики формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного вікУ. Вони наголошували, на тому, що математика повинна бути радісною і цікавою для дітей. Ірина ознайомила нас з наукою чисел Софії Русової, а Вікторія розповіла про формування пізнавальної діяльності шляхом дидактичних ігор.
Наступною частиною конференції став розгляд Художньо-продуктивної діяльності дошкільників. Про самостійну образотворчу діяльність як спосіб реалізації дітей в ЗДО розповіла студентка 2-го курсу Марина Максимчук. А от студентки групи ДО-31 вивчали театралізовану діяльність дошкільнят і виявили надзвичайну креативність, адже усі чотири доповіді супроводжувалися майстер-класом. Дівчата дали майбутнім педагогам надзвичайно багато практичних порад щодо організації різних видів театру в ЗДО: Іванна Новоселюк ознайомила з настільним театром, Оксана Свирида з пальчиковим, Мар’яна Донецька з тіньовим та Віталія Мостова з ляльковим театром.
Далі настала черга і морального виховання дошкільників. Студентка 3-го курсу Христина Глушко ознайомила з новими аспектами екологічного виховання, провівши діаметральні паралелі між стереотипними (застарілими) тезами і новітніми правилами (меседжами) екологічного виховання. Про моральне виховання та вплив на нього народної казки розповідала студентка 3-го курсу Ірина Стефінів.
Про сучасні і актуальні особливості інклюзивної освіти розповіли студентки Іванна Рибенчук та Марія Турчин. Студентка 3-го курсу Іванка розповідала про таку категорію дітей, як діти-індиго, а також про проблеми їх адаптації у сучасному суспільстві. Студентка 4-го курсу Марія провела рефлексію, повернувши нас у жовтень місяць 2017 року та нагадавши нам про участь для у навчально-методичному семінарі-тренінгу «Інклюзивна освіта в Україні та США: кроки разом». Доповідачка презентувала відеоролик за участю студентів-дошкільників, наголосивши на важливості інформаційно-комунікативних технологій у впровадженні інклюзивної освіти.
І на завершення свята науки студенти мали можливість заглибитися у народознавчий аспект методики дошкільного виховання. Власним досвідом виготовлення ляльки – мотанки поділилася Мар’яна Донецька, наголосивши на важливості використання подібних ляльок у ЗДО, оскільки з давніх-давен вони вважаються берегинями українського роду. З детальною методикою використання малих фольклорних форм в організації життєдіяльності дошкільника ознайомила студентка 3-го курсу Діана Тонюк.
Студенти висловлюють велику вдячність за супровід і підтримку науковим керівникам. А самим доповідачам бажаємо подальшої продуктивної науково-дослідної діяльності.
Тиждень науки відбувся на високому професійному рівні!
Христина Глушко (студентка ДО-32)